چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :هاشم اسماعیلی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان از تنوع حوزه های فعالیت جوانان در قالب سازمان های مردم نهاد گفت و افزود: تلاش برای کمیت و کیفیت بخشی مشارکت جوانان در این تشکل ها بعنوان راهبرد وزارت ورزش و جوانان می باشد که برگزاری مسابقات رباتیک دانش آموزی یکی از این فرایندهای مشارکت محسوب می شود.

وی افزود:این دوره از مسابقات در هشت رشته جنگجو، فوتبالیست، خدمتکار، آتش نشان،خلاق،مسیریاب،حل ماز و راکی تدارک دیده شده که با همراهی و تعامل اداره کل ورزش و جوانان،فرهنگی ورزشی شهرداری و پارک علم و فناوری تحت عنوان (مهرکاپ) برگزار خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه در دوره قبل مسابقات رباتیک دانش آموزی 150 نفر شرکت کرده بودند، از ثبت نام 137 نفر برای این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: با توجه به اینکه مسابقات دوره اخیر 24 اسفند برگزار می شود، احتمال افزایش تعداد شرکت کنندگان به نسبت سال گذشته وجود دارد .

اسماعیلی با بیان اینکه گیلان اکنون در بین 7 استان برتر کشور رباتیک دانش آموزی قرار دارد،اعزام نفرات برتر به مسابقات ملی را درارتقای سطح عملکرد استان حائز اهمیت ارزیابی کرد و گفت:علاقه مندان به حضور در این دوره از رقابت ها می توانند با مراجعه به آموزشگاه مهراندیش در گلسار خیابان 78 پلاک 20 و یا در سایت www.mehrandish.ir ثبت نام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:این دوره از مسابقات به مدت یک روز به تاریخ 24 اسفند ماه در سالن آتش نشانی فلکه رازی برگزار می شود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil